21 Jun 2014

SAMBUTAN HARI PEKERJA 2014

I'm here today on Saturday 21 Jun 2014. Why? Saje suka2 jalan2 cari pasal n jalan2 cari penat. Hehehehe xdelah.... sebab aku kat sini hari ni kerana menyertai kontijen opis akU sempena sambutan hari pekerja 2014 peringkat kebangsaan yg telah di tunda. Sepatutnyer di sambut pada 1 Mei 2014.
Sorang ni mesti tahu ajer kalau aku kuarkan HP mulalah dia dengan rela hati menjadi model. X kisahlah.... dah memang geng2 aku ni giler bergambar. Aku sendiri x tau dah dalam HP n PC dah banyak mana gambar kami. Jam 4 pg aku dah bangun hari ni. Cam nak sahur plak. Kul 5 pg dah gerak ke pejabat. 5.20 pg sampai opis.wah cam x caya perjalanan dari rumah 20 minit jer...huhuhu mungkin sbb pepagi buta kot. Jalan kosong. Apa lg, tekan minyak ajerlah....

lepas subuh kat opis, terus ke MITC Melaka. Sampai kul 8 lebihlah... kedebak kedebuk jam 2 bergerak balik ke pejabat. Skrg tgh otw balik opis... tido dah tido dalam bas, puas dah. upload kat blog dulu lah...aku rasa stgh jam lagi sampailah ni kat opis.

SEMOGA SELAMAT SAMPAI SEMUANYER NGAN SELAMAT.

Tiada ulasan: