28 Jun 2014

DEMAM

Semalam lagi aku dah rasa lain macam badan aku ni. Seram sejuk ajer. Cam nak demam. Ni mesti kes berjangkit ngan laki aku. Pagi tadi bangun2 tido jer confirm aku demam ni. Kepala dah pening. Tapi aku lawan juga, kuatkan semangat sebab pagi ni aku kena pergi servis keta. Dah wat appoinment kul 8.30 pagi. Aku pergi jugak. Percaya tak aku bawa keta dengan cermin keta sume tutup dan aku tak pasang aircond. Aku bersauna kat dalam keta tu. Badan aku walau suhu panas, tapi aku rasa sejuk sangat. Sementara menunggu keta di servis aku siap bersila bagai sebab sejuk sangat. Sabar2.. aku kena kuat. Siap servis keta, sempat lg aku ke pasar beli barang dapur. Pening x yah cakaplah. Aku tahan jugak. Siap sume aku balik rumah sekali lg aku bersauna dalam keta. Bestnyer aku rasa. Sampai rumah aku angkat barang2, letak kat dapur terus masuk bilik aku landing baik punya. Percaya tak aku boleh golek2 dari kul 10 pg sampai kul 8.45 mlm. Bangun kul 3 ptg pun sekadar makan biskut n ubat demam. Pastu aku sambung golek2 sampai malam.hari ni dalam sejarah bagi aku. Malam pun bangun makan biskut n makan ubat demam jer. Pening tu masih terasa. Seharian jugak aku tak memasak. Mujur mak aku ada ambil alih tugas aku hari ni. Bukan apa aku nak berdiri lama pun x mampu rasanyer. Takut gak tetiba tumbang kes lain plak jadinyer...

Tiada ulasan: