22 Jun 2014

FLORIA 2014 PART 1

Ni bahan bukti yang nyata kami ke FLORIA 2014. Apa yang best yer? Mmmmm.....oklah best lah jugak. Ada macam2 pameran bunga kat sini. Kena plak bagi penggemar bunga mmg gilerlah aku rasa. Cam aku terbalik plak. Aku bukanlah giler bunga, tp giler snap. Huhuhu
Mujur kuda tu keras kat situ jer, aku pose ngan dia. sbb aku soh dok diam2. Nanti gegar gambar plak. Kalau hidup aku tak pergi dekat rasanyer.
Walau panas setara mana sekalipun, tidak ku hiraukan. Yg penting snap tetap snap. Tapi kalau hujan rasanyer blom tentu aku sanggup redah. Mujur jugak sume kepala giler2...
Cameragirl...pastikan posisi ko tu nampak background k dan pastikan aku nampak kurus... hahahahha.. kalau dah bambam tu tetap bambam jugak rose. Tp oklah kan. Bambam aku ni dah anak 4. So jangan pertikaikan k. huhuhu
Nampak tak? sebab tak sanggup berpanas dah gamoknyer. Kena pasang payung gak...yg best tu, 1 payung kongsi 4 orang. Tu yang di namakan SAHABAT untuk selamanyer..SETIA..Hahahaha
Panas lagi....tahu tak dah berpeluh giler ni. Yang pasti ketiak masing2 dah belengas aku hahahaha (sowi my pren). X pe. Jap lg kita masuk kat dalam khemah plak yer. Ada aircond. Dah kering peluh baru kita balik.

Tiada ulasan: