21 Jun 2014

COLOURFUL OF FLOWER N UMBRELA

Cantik kan.... eh..eh.. jangan salah faham. Aku bukan tanya model dalam pic ni. Aku cakap payung2 kat atas tu. Cantik kan colourful sesangat. Ni aku pegi masa matahari terpacak atas kepala. Kalau pergi malam, kat payung tu ada lampu. Lagi cantik.
Alway with my best pren. Anywhere we always 2gether. Sukanyer permandangan cam ni. X sia2 datang n berpanas n berpeluh2.huhuhu
Sempat lg selfie ber2. Yg lain dah ke depan. Wait lah my pren...
Ikutkan hari sebelumnyer org ramai boleh masuk kat kawasan bunga2 tu. Bolehlah nak berposing ala2 hindustan kat bunga tu. Bukan rezki aku n the geng gamaknyer hari ni. Boleh snap dari luar kawasan ajer.ikut hati nak ajer aku redah, kang tak pasal2 datang plak bapak polisi menghalau.sendiri yg malu..
X sia2 kunjungan aku n the geng.... berbaloilah ngan bayaran RM3 masuk n keluar FREE... hahahaha...

Tiada ulasan: