14 Jun 2014

MENU KOME

Cuti hujung minggu apa yg nak di buat pun aku tak tau. Dok rumah ajerlah layan anak2. Hari ni bangun agak lambat. Sajer wat taik mata lebih sikit. Yang penting walau aku bangun waktu matahari mula nak naik atas kepala, tanggungjawab sebagai istri dan ibu tetap aku laksanankan. Hari ni, ini ajerlah yg sempat aku lakukan. Sotong tumis asam, ayam goreng (khas utk amirul. Tiap hari wajib ada ayam goreng), sayur tauge, celur pucuk ubi (4 my mummy) dan budu. My mummy cakap dah tua2 ni nak makan cam selera org muda, dah xde. Makan ulam ulaman lg sedap. Kena plak cicah ngan budu. Best giler katanyer.. kalau uollsss selera cam aku plak, cubalah masak sotong asam tu. Memang terangkatlah. Bukan memuji masakan aku sendiri yer.. cuma yg sama ngan selera aku pasti dapat menikmatinyer...

Tiada ulasan: