15 Nov 2013

NAK JIMAT MINYAK KATANYER

adoiiiiya.... ni lah kelemahan bila pg keje sekali ngan en.somi. aku dah kuar jam 5 ptg. kena tunggu plak en.somi. sampai kul bp aku x pasti lg. pg masa nak pegi keje seronok bukan main sbb x payah drive. hari ni jadi mem besar dok sebelah jer. nak jimat kos minyak n tol lah kononnyer. bila waktu balik, kena tunggulah plak. aku bab2 menunggu ni yg amat malas. org tunggu aku xpe, jgn aku tunggu org. mula2 aku tunggu kat opis. pas sorang2 punch kad nak balik. aku lupa rakan sepejabat yg selalu balik lambat cuti hr ni. d pendek kan citer, sudahnyer aku jerbtinggal sorang. xpe.... aku layan lagu2 jiwang aku. pasang kuat2. sebetulnyer dlm hati tu dah ada perasaan takut. sambil2 tu bc email, tgk2 blog n berFB. hishhh... x sedap plak dok sorang2 ni. lain macam plak rasanyer. mulalah teringat macam2 yg org dok citer. (rupanyer aku ni penakut gak yer) last2 x pk panjang dah... aku harus blah dr opis ni. kemas handbag, tukar kasut n shutdown pc terus punch kad n kuar opis. hingga saat ni aku lepak tunggu en.somi kat lobi opis jer... pak guard ada lg.... hehehehe.. sian aku. moral of the story : jgnlah jd penakut sangat n xnpayah kongsi keta ngan en.somi. pergi asinglah yer rose. hehehehe :-)

Tiada ulasan: