1 Nov 2013

KALIAN TERINDAH BUATKU

kenangan manis bersama kekawan. actualy ni gambo dah lama.zaman muda2 aku. tp aku nak post gak kat blog aku. peduli apa aku.aku punya blog kan. hehehe. ni masa kami p jalan2 kat TAMAN BOTANI SHAH ALAM. muka2 ni lah yg selalu mengedik. x kira masa, x kira tempat n pantang ada camera. kami dgn sukarela jd model... ( teringat masa p kursus kat gambang. rasanyer gambo kami ni jgk yg paling byk dlm camera opis. bukan cameraman kejar kami, kami yg kejar cameraman. sib baik CM sporting layan kami ni.
antara yg menarik d pandangan aku..
mentang2 skrg ni zaman digital. hah... belasahlah bp kali nak snap pun.
bebas.....
aku suka permandangan kat sini. terlupa sekejap suasana bandar yg sibuk, yg jem. aku rasa tenang, damai n yg sewaktulah. mmg kenalah ngan jiwa aku ni.  bila merenung jauh, jauh d sudut hati tertanya. apakah kesudahan ngan kehidupan aku nanti.Ya Allah... syukur ngan keindahan alam yg engkau jadikan ini.  dpt aku menghirup udara segar. dapat aku mencari kedamaian di sini. biarpun untuk seketika. lupa akan keje sekejap.
masing2  dah penat. jomlah balik

Tiada ulasan: