27 Nov 2013

MOODY DAY

kenapalah ngan aku hr ni? tetiba ku rasa moody plak. adakah kerana penat ngan xtvt kat opis td? mungkin jgk kot. pagi td aku n the geng masuk.EXPLORACE ILMU anjuran library opis. utk memeriahkan program aku join jerlah. separuh hari gaklah bekorban utk acara ni. tahun lepas x masuk sbb jadi urusetia. enjoylah jgk. tp bila rumah br terasa penatnyer. tetiba rasa nak marah jer kat org. atau mgkin jgk perubahan hormon bulanan aku. entahlah. yg aku tahu aku badmood skrg. hr ni juga aku terpaksa tolak rezki yg masuk. bak kata kawan aku itu dah bukan rezki kita. aku tak.mampu nak penuhi tempahan.customer tu. dia nak ambil jumaat ni, nak 3 benda yg bg aku memerlukan masa yg agak lama utk siap.  jd d pendekkan cerita aku ckp 2 benda jer aku blh wat. lainlah lau nak hr senin depan, ad gaklah masa aku nak keejakan.

Tiada ulasan: