27 Nov 2013

DURIAN CREPE

akhirnyer dpt gak aku makan durian crepe (DC) ni sebagai salah satu menu berbuka pose smlm. Dr tgh aku dok usha jer DC ni. Baunyer mmg x tah citerlah. Camne bau buah durian tu, camtu jgklah bau DC ni. Skrg ni aku jd ketagih ngn benda alah ni. Tp mmg sedap rsnyer. Somi aku pun puji. Tu yg aku selalu beli. Berbaloilah ngan rege yg d bayar. Ingat masa HPPNK kat kontan br ni. Aku mencari sampai habis pusinglah setiap booth. Jumpa mmg jumpa. Tp hasilnyer ya allah. Nyesal aku beli. Mmg x sedap. Satu, DC tu dah lama dia wat. Dua kulit dia cam hampeh... Angin aku. Satu hari satu mlm aku x hbs membebel pasal DC ni. Member aku agaknyer dia dah bosan dgr bebelan aku kuar ayat power dia "akak, akak kan suka bab2 masakan n benda2 camni. Knp x wat sendiri?" hahahahha kan dah kena. Bukan x nak wat. First mmg aku x pandai walaupun kalau nak, blh wat jer. Yg penting usaha kan. Betul tak? Second cam x berbaloi aku nak wat. Dia x leh simpan lama2 sgt. Nanti masam. Ada baiknyet aku beli je..

Tiada ulasan: