8 Mac 2017

OSTEMATRIX SHAKLEE

Hari ni nak citer pasal produk Shaklee ni. Terus terang aku tak pernah guna Ostematrix ni. Ini adalah percubaan kali pertama aku. Aku nak try produk ni sebab mengandung kali ni aku rase lenguh2 badan waktu nak bangun pepagi pegi kerja. Mungkin disebabkan faktor usia jugak aku rase. Kebetulan member aku sorang ni, Noraida merupakan agen SHAKLEE. Ternampak dia promote kat FB, aku pun tertarik untuk mecuba setelah study serba sedikit khasiat produk ni untuk ibu2 mengandung cam aku. Alhamdulillah 2 malam aku makan, esok paginya aku mudah bangun. Bandan pun xdelah lenguh2 sangat seperti sebelum ni. Maklumlah mengandung anak ke5 dalam usia nak masuk 4 series ni kena banyak berjaga2. Tak naklah apa2 komplikasi terjadi kat aku kan. 
Image result for khasiat ostematrix
Ni, serba sedikit khasiat produk yang sempat aku ambil kat pakcik google. Kalau korang nak detail silalah khatam sendiri yer...

Tiada ulasan: