3 Feb 2014

NASI LEMAK IN DA HOUSE

mentang2 hari ni cuti lagi macam2 plak permintaan yg harus aku tunaikan. Xpelah dah tanggungjawab aku sebagai istri dan ibu, ku perkenankanlah tiap permintaan kalian. Camnelah projek khas aku nak berjaya jika menu tgh nasi lemak. Kalian kan tahu yg aku ni tgh diet. Hancurlah diet aku. Dahlah badan sekarang dah bambam sgt. Tp mr.hubby pandai ambil hati. "abang x kisahlah badan chubby2 camni. Tu yg abang suka" pigiii daaa.. Tu ayat nak sedapkan hati aku. Alamak!! Ke lain dah citer aku ni. Hishhh... Berbalik pd menu hari ni plak. Somi nak makan nasi lemak.

sambal tumis versi aku. Simple2 jer. Janji jadi sambalnyer.
seperti biasa mana2 org wat nasi lemak mesti ada 3 serangkai ni. Telur ayam rebus, timun n ikan bilis goreng. Kalau xde x lengkap nasi lemaknyer.

sebagai tambahan mencetus selera, aku goreng ayam tak berempah plak. Ini menu wajib amirul. Sehari xde ayam, x sah dia. selamat menjamu mata yer kekawan. Love uollsss yg sudi meluangkan masa layan blog aku

Tiada ulasan: