1 Feb 2014

KREATIF KE

ni lah hasil teamwork bersama kekawan. Officemate (k.chom) akan bertukar ke jabatan lain. K.chom ni mmg rapat ngan aku. dia antara penyimpan rahsia2 aku dan aku amat mempercayainyer. sedih x yah ckp lah. Antara yg paling byk membanjirkan suasana akulah. Mmg aku terasa akan kehilangannyer. Teman suka duka. Teman sebilik tiap kali kursus. Teman makan minum. Aku dah anggap dia bukan sekadar rakan sekerja malah sudah ku anggap sebagai kakak tempat rujukan aku. Hari terakhir ngan k.chom, aku mmg xleh dok tenang. Perasaan tu bergelodak jer x sanggup nak menghadapi akan perpisahan. Tu lah kelemahan aku. Sebagai ingatan utk k.chom kat kami, inilah yg kami wat. Katanyer, masa snap gambar kami nak wat operasi ni, k.chom sedikit pun x mensyaki apa2 sbb dah tau aku n the geng mmg kaki bergambar. Kira berjaya jgklah projek kami ni.Berilah sedikit ruang kat dinding rumah k.chom tu utk gantungkan kami. Semoga kami sume sentiasa dalam ingatan akak. Setiap kenangan bersama akan tetap dalam ingatanku. We love u k.chom.....

Tiada ulasan: