15 Feb 2014

HILANG TAHAP KESABARAN AKU

huhuhu hari sabtu yg amat menguji kesabaran aku. Bermula ngan en.somi ajak pegi MINES SHOPPING COMPLEKS. nak beli barang katanyer.. Oklah aku setuju teman dia. Mula2 rasa seronok dah ni. Agak lama dah x pegi mines sejak pindah dr Putrajaya... Sampai jer dah nak masuk simpang MINES tu tengok jem giler... Lama gaklah x gerak keta aku. Nampak plak kat tempat masuk parking dah singboard full parking. Alamak... Tengok sume dah u-turn. Somi tanya nak teruskan atau nak pegi ke kedai pilihan kedua. Aku yg wat keputusan jomlah kita p subang jaya plak.... Nak sampaikan ke subang jaya tu.sama gak jemnyer jalan. Adooiiii... Aku cukup hangin kalau jalan jem yg x bergerak ni. Sakit jiwa d watnyer...last2 sampai gaklah ke SS15 dengan sedikit kesabaran yang masih berbaki ni. Masuk kedai yg di tuju.. Mak aiii... Sekali lagi aku terkejut tahap tapir ala2 tenuk ni. Punyalah ramai manusia. Apa x reti dok rumah ke meka ni. Hampehhh.. tul lah. Masuk jugaklah kejap. Aku ckp kat somi, kalau camni kita guna plan C lah. Jomlah kita pegi kedai yg dekat rumah kita. Kononnyer nak ke mines, untung2 dpt murah sikit barang yg d cari tu. Sudahnyer dari nak jimat RM, langsung rugi n buang masa. yerlah rugi duit minyak keta. Rugi masa lagi. Xpelah benda dah nak jadi. Masuk keta aku layan SNICKERS dulu. Kasi hilang menggelegak kat kepala dl. Somi aku nak x nak kena layan stereng ketalah.hihihi

Tiada ulasan: