14 Jan 2014

MAULIDUR RASUL 2014

jam 5 pg aku dah gerak dr rumah untuk sambutan MAULIDUR RASUL 2014. berkumpul di pejabat dulu, solat subuh berjemaah dan sarapan. Tepat jam 7.45 perarakan bermula dengan konvoi motosikal dan basikal. 
di ikuti dengan perarakan dari pelbagai kementerian dan jabatan kerajaan dan jugak agensi swasta. Sambil berarak sambil berselawat ke atas Nabi Muhammad saw. Yang menarik bila tgk segerombolan berpakaian melayu segak bergaya sedondon bg setiap group.
sambil berarak dongak ke atas, benda alah ni plak ada berlegar2. Apa ke namanyer aku sendiri tak tau. Hehehhehe...
aku adalah aku. Dulu kini dan selamanyer tetap sama.
time mengedik ngan camera dah sampai. Panas pun panaslah..
apa yang penting we all tetap maintain comel sokmo... Hehehehe parasan jer lebih aku ni.

Tiada ulasan: