25 Jan 2014

BABY

geram tgk baby yg comel2 ni. Kena plak baby yg dah pandai gelak bila d agah. Skrg menumpang anak kekawan jerlah. Anak sendiri dah besar2 n aku dah tutup kilang. Besarkan yg dah ada tu. Ni HANNAH anak PA bos.

ni plak anak ex officemate. Dulu dia bekerje sekali kat tmpat aku, tp bila bertemu jodoh ngan org LEPIH nak tak nak dia kenalah balik ke lepih. Tempat isteri kan d sisi suami. Kat opis aku ni kebetulan kot ada 3 org org lepih. Ni balik lepih masa mengundi 2013. Kebetulan sahabat ni br bersalin n masih kat spital. Plan ngan kawan jom lah.kita p melawat alang2 dah balik kan.

3 serangkai warga LEPIH.
mula2 malu bila di ajak berposing. Tp bila sudah mesra, dia plak yg lebih2.
seriusnyer muka shaza nabihah. Cik rose punyalah semyum lebar. Huhuhu

budak ni tang rambut tu yg aku suka. Macam trojan plak aku tgk. Ni kalau ada cicak kat syiling, slow2 je dia jalan. Bukan apa, takut jatuh atas rambut pacak ARFAN ni. Sakit woooo...

ni aku x ingat namanyer. Anak second boss aku. Mudahnyer jadi bos kan. Dia bw anak dia n letak kat aku " tolong jaga sekejap" ayooooo.. Itu macam ka? Sib baik anak dia jenis yg nak ngan orang. Agaknyer tgk muka aku ni wajah keibuan kot. Cam baik jee... Hehehehe.

Tiada ulasan: