9 Jul 2012

TEAM BUILDING GAMBANG HARI PERTAMA

Emmm. lebih seminggu aku tak jengok blog aku ni.. agak bz skit. bz bukan pe pun. bz membuat persediaan nak pergi kursus kat Bukit Gambang Resort kat Kuantan, sehinggalah pergi kursus dan balik kursus. Ni aku nak share sikit masa aku p kursus kat sana. memang bestlah.. enjoy sangat. kekawan yg x pg tu memang nyesallah..aku share sikit gambar2 kat sana..
 Bermulalah perjalanan kami ke destinasi jam 10.15 pg Jumaat 29.6.2012. Seramai 26 orang yang naik bas..
 Inilah time yg aku tunggu2kan.. karok dlm bas.. habis sume lagu kami bantai.. suara best ker?
bolehlah... kalau setakat nak nyanyi dlm bas.. sesapa x nak dengar tutup telinga yer... kaps ada d sediakan.. hehehe dari Hentian Temerloh sampailah ke Gambang kami karok..
  Tak lama lg sampailah ke destinasi.. dah nampak signboard tu.. 
 Confirm dah sampai n boleh turun..Mekacih abg2 debar yang memandu dengan cukup berhemah..
 Siap check-in, rehat2 jap tiba masa tuk makan.makan2 gak, posing tetap x tinggal hehehe
 Dah makan mestilah minum air kan..
  Bos dah kata, apa2 yg kita lakukan mesti tepat pd masa. Jadi kelas bermula jam 8 mlm. awal lg kami dah sampai kat kelas.. sementara tunggu yg lain, seperti bese snaplah dulu. cam iklan ubat gigi jer.. huhu
 free stail..
 xtvt selepas perasmian kursus. Pembahagian group n buat bendera group. secara spontan kami letak APAM POLKADOT sebagai nama group kami.. k tak? maklumlah dlm group kami ada 2 tokey apam.redah jerlah yerrr..
  Mengakhiri program malam ni slps Nite Jungle Walk, kami layan keta ni.. sbnrnye keta ni utk bebudak.. kami yang x sedar diri ni belasah jer.. balik bilik tido... sambung lg yer...

Tiada ulasan: