7 Apr 2010

PERTANDINGAN MEWARNA

Semangatnya anak-anak aku 
ni masa pertandingan mewarna kat Alamanda Putrajaya pada Ahad 4.4.2010 baru ni. Anjuran TM.Si Puteri tu nak sangat mewarna... layan jelah kehendaknya. Kalau aku buat-buat lupa, sebulan belum tentu habis dia ungkit. 







wah... ni lagi semangat...tapi semangatnya mula-mula jer..macamana nak mengaler, kalau pengang kaler pun tak berapa betul.tapi yang penting kesungguhannya itu yang aku banggakan. orang lain ambil masa 1/2 jam nak siapkan. anak aku ni... rasanya tak sampai 10 minit dah siap.he..he.. 




ni si kakak amirul... yang ni, semangatnya lebihlah sikit dari adiknya... dia buat cam dok kat rumah jer... suka hati nak duduk camner. tapi kalau itu yang dia selesa, biar jerlah... bagi dia yang penting dia dapat masuk, dapat beg dan dapat kaler (semua tu free). 1/2 jam aku tunggu anak-anak aku dok mengaler, lepas tu kami p serang KFC. kopak gaklah duit aku. tapi sekali sekala oklah kan.lagipun sapa lagi nak memenuhi permintaan anak-anak, kalau bukan ibu dan abahnya.. 

Tiada ulasan: