30 Apr 2010

PERGINYER AYAHANDA BUAT SELAMA-LAMANYER..


17.05.1936 - 18.04.2010

Ahad bersamaaan 18.04.2010 jam 8.30 pg, ayahku telah kembali ke rahmatullah..Perginya ayahanda pada usia 74 tahun. Segala perasaan menyelubungi hati ini. Sapa tak sedihkan... tanyalah semua anak2 mesti merasakan perasaan yang sama. Tapi aku redha, sebab dah itu ketentuannya. Semua yang datang pasti akan kembali ke sisinya... Perginya ayah akan sentiasa aku iringi dengan doa semoga rohnya ditempatkan bersama orang2 yang beriman dan yang disayangi oleh Allah.
Banyak kenangan bersama.. teringat dizaman persekolahan. Ayahlah yang meneman aku di busstop pagi2 buta untuk ke sekolah...Dikesempatan ini aku mengambil kesempatan kepada sesiapa yang mengenali arwah ayah (Abdul Rashid bin Abdul Hamid), aku mohon maaf bagi pihak arwah sekiranya sepanjang usianya ada kesilapan dan kekasaran yang tanpa sedar telah menyakiti hati mana-mana pihak atau individu. Jua mohon dihalalkan makan minum arwah.

Tiada ulasan: