30 Apr 2010

HEPI BEZDAY SAYANG


Selamat ulang tahun sayang.. ha..ha.. berjaya jugak suprise yang aku buat. Dengan kerjsama mak mentua dan adik ipar aku, oklah majlis kecik2 yang berlangsung pada 17.04.2010 baru2 ni. yang ke berapa yer? yang ke 34 tahun... bertambah usia setahun lagi. Doa aku semoga lebih dimurahkan rezeki, dipanjangkan usia dan sentiasa berbahagia diamping anak2 dan isteri tercinta.


Inilah kek yang ke 34 untuk hubbyku. pegi beli pun sorok2. yang bestnya aku siap bungkus ngan surat khabar pastu letak dalam peti ais. Bukan apa taknak anak2 aku nampak. budak2 ni bukan boleh caya. Nanti pecah rahsia. Lagi satu takut gak hubby aku nampak. Kantoilah. tak jadi plak nak buat suprise..he..he..



Taraaa... ini jelah antara juadah yang sempat aku masak untuk hubby ngan mak mentuaku. Dengan keadaan perutku yang membulat 7 bulan, tak larat nak masak lebih2. Rasanya inilah menu yang paling simple. Nasi ayam ngan agar2. Alhamdulillah... licin semuanya.


Mai sini ayang suapkan kek.. nyum..nyum. lebih sedap rasanya kan bila isteri yang suapkan.








Inilah hadiah yang termampu aku bagi untuk hubbyku. semuanya last minute punya kerja... dan kad tupun hasil kreatif aku sendiri. Ini korang tengok bahagian luarnya ajer... dalam tak boleh tunjuk... ayat2 power punya. Puas hati aku dapat ilhamkan kekreatifan aku pd sekeping kertas.


Hubby aku disamping anak2 yang memang seronok sangat. mereka pun tak tau yang malam tu ada kek. tu yang pakai baju pun ala kadar jer. hubby aku lagilah... baru lepas solat isyak aku tarik terus. Nak suruh tukar baju, nanti mesti dia nyak... Alhamdulillah.. berjaya lagi untuk tahun ini. tahun depan, tak taulah.. tima kasih pada mak mentua dan adik ipar yang turut hadir ke rumah aku malam tu

Tiada ulasan: