1 Ogo 2017

BEKPES ORANG PANTANG

Hari ni dah 17 hari aku berpantang. Maka itu hampir 17 hari jugaklah aku bekpes dengan menu di atas. Nak wat camne, bersabar dan bertabahlah. Pejam celik pejam celik tak lama dah habislah tempoh berpantang aku. Tak sabar nak habiskan tempoh itu. Alhamdulillah hingga saat ni aku masih mampu mengawal nafsu makan aku. Takdelah ngade2 nak makan itu dan ini. Waktu pagi memang bekpes aku 
air kopi/ milo + biskut, lunch aku plak nasi ngan  ikan kerisi rebus + ulam-ulaman + air masak. Petang plak aku minum secawan milo + biskut merry dan malam plak lebih kurang jer ngan menu lunch. 
Untuk mengelakkan sembelit aku amalkan makan buah2. Selalunya aku makan oren atau anggur.  Disamping tu aku juga amalkan suplement dari produk SHAKLEE. Antaranya ostematrix untuk mengelakkan sembelit.
ESP untuk meriahkan susu badan disamping mengenyangkan perut dan VIT C untuk serikan kembali kulit2 yang kusam sepanjang tempoh mengandung dulu. Stok SHAKLEE senang jer nak dapat. Aku selalu order ngan NORAIDA OMAR. Kalau korang nak order bolehlah call dia di talian 012-9920365.

Tiada ulasan: