6 Jul 2014

POPIA NESTUM

Alhamdulillah...
Ni lah yang dikatakan rezki Ramadhan. Asalnyer member jer yang order, tp aku fikir alang2 dah buat baik aku open order jer kan. Seperti tahun lepas, aku kekalkan harga dan kualiti insyaallah inilah order setakat jam 9.36 malam hari ahad 6.7.2014. Dari regular customer tahun lepas, juga kekawan pejabat, kekawan laman sosial dan kawan kat kampung pun mekasih bebanyak kerana memberi rezki kat aku. Mekasih juga buat customer yg siap tolong promote kat kekawan mereka. Alhamdulillah.... Aku akan buka order sampai 14.7 sahaja. Minggu depan sempena cuti nuzul quran aku akan all out bertungkus lumus mengadap POPIA NESTUM. Time tu memang masa aku akan bz giler mengalahkan PM k. keranggupan POPIA NESTUM ini hanya dapat di rasai oleh mereka yg tempah ajerlah. Kalau uollsss juga nak rasa, kenalah order yer.

Tiada ulasan: