1 Mei 2014

SURIA CINTA

Kemas punya kemas bilik siang tadi, tetiba terjumpa walkman ni hah. Ingat lagi aku dapat ni masa cabutan bertuah dinner 2 tahun sudah rasanyer. Ini betul2 cabutan bertuah tau. Ingat lagi masa tu, aku rasa bukan aku sorang yang mengharapkan hp S3 dan Ipad masa tu. Sume geng2 aku sama cam aku rasanyer. Tapi terima jerlah kenyataan yang memamg takde rezki. Sudahnyer aku dapat walkman ni jer. Alhamdulillah ada jugak gunanyer... dengan walkman ni jugaklah aku layan 105.30 fm. Tahu tak chanel apa tu?. radio suria lah. Aku suka layan SURIA CINTA yang keudara dari jam 10 mlm hingga 2 pagi. Layan lagu2 jiwang. Memang kena ngan jiwa aku dah tu. layan lagu2 camni terus membuatkan aku mengamit segala kenangan lama aku. Semuanyer masih jelas dan segar dalam ingatan aku. Seaungguhnyer AKU RINDUKAN DIA..

Tiada ulasan: