20 Apr 2014

SEPETANG DI PANTAI TANJUNG RHU

Taraaaa....sepetang xtvt mengedik kat Pantai Tanjung Rhu. Teruja sampai aku ke sini akhirnyer.. tempat yang cantik, permandangan yang indah, sejuk mata memandang dan luas pandanganku.

Antara yang datang bersama aku. ni bos-bos aku. mujur depa ni jenis yang kepala giler2 dan sporting. time keje, dia adalah bos aku. habis waktu keje dia adalah kawan aku. 


it's me ok. 
seminggu jadi orang pulau dah bambam.. balik rumah mesti laki aku tak kenal. silap2 minta kata kunci.kikiki
ini baru betul di namakan makan angin. 
FARISHA...why Farisha?
apa yang ada pada Farisha? it's one of the selected name for my new baby. kalau adalah.. i like that name.


oooooh... we are so sweet my dear...kikiki. (perasan jer lobih)
kalau bawa baju lebih boleh mandi manda... 
tp memasing datang lenggang kangkung, so kita basahkan kaki sajalah. it's ok. one day i promise i will comeback here with someone i love. 

Tiada ulasan: