20 Apr 2014

SEPETANG DI JETI PLAK

Lihatlah u olss betapa indahnyer ciptaan tuhan akan permandangan di sekitar jeti ni. Inilah jiwa aku.
2 orang ni memang x leh rapat. Kalau rapat inilah jadinyer. Bercakar jer. Apapun uolss tetap sporting n giler2 otaknyer. I like that. Hilang stress aku jap tengok gelagat korang. 
Peeewwwiitttt...
Yahhhh... sikit lagi fendi. Tambah sikit lagi tenaga kompen ke lautlah si airin tu. U can do it fendi...
Sebenarnyer aku agak takut nak pegi jengok cam gambor kat atas ni. Tapi hati dan naluri tu nak wat jgk. Beselah bila sifat kedegilan tu ada dalam diri aku, sedikit sebanyak aku lawan jgk rasa takut tu. Aku bayangkan kalau aku jatuh dalam air tu sapa nak tolong aku. Dahlah air tu dalam. Kat bawah tu plak ada landak laut. Dari atas aku tengok cam tajam jer duri dia.
Yeahhhh..
inilah saat2 yg aku nantikan. Bila lagi nak belasah bos kan. Hehehehe.. jahatnyer rosnani. Maafkan aku
Aksi tak senonoh dari seorang bos. Dahlah nyibuk. Aku nak berselfie pun sibuk dia nak interframe. Hampurehhh...
Debus.. 
ambik ko.minta maaplah yer en.fendi, sbb tanpa ko sedari aku beraksi camni. Sapa sungguh asyik sangat ngan landak laut tu. Kami yg kat belakang ni ambil kesempatan jer. Peluang hanya akan datang sekali jer kan.
Airin nak berselfie, fendi seperti bese akan menyibukkan diri.nyampah tullah..

Rose.. klik.
oooo ini tak aci. Ambik gambor curi2.wa tak ready weh.!!
Airin, aku tahu ko frust giler. Tp janganlah sampai wat keputusan nak terjun laut. Aku x nak jadi saksi utama airin.

Tiada ulasan: