16 Apr 2014

SEGALA TERINDAH BERSAMAMU

Mmmmm... alhamdulillah
selesai sudah tugas MC masa ni. Tiba saat mengedik ngan camera plak.ni salah sorang kaki mengedik yg sekepala ngan aku.

Dinner apa yer masa ni. Lupa plak aku. Maklum sajerlah bila dah lemau2 ni. Tapi yg best malam ni adalah bab hadiah utk cabutan bertuah. Memang banyak. Ingat lagi, target aku masa ni nak dapatkan ipad ataupun SAMSUNG S3. tapi mungkin bukan rezki aku, aku dapat walkman jer... frust jgk. Nak di jadikan citer member aku dpt SAMSUNG S3 tu. Aku siap offer nak beli dari dia ngan rege RM1000. tapi dia x nak. Hish.mm geram aku.

With my pren. Sajer jer snap kat depan hadiah2 cabutan bertuah tu. Mana tau salah satu menjadi milik aku.

Also with my prens yang sama2 sentiasa bekerjasama bila ada apa2 event.

Cam cantik jer...cam comel jer

Tetiba teringat kat kak piah. I like this pic.

Alaaaa...alaaaa danish.
What happen my son?. Entah apa danish majuk masa ni. Tak silap aku, sebab ada orang nak ambil danish rasanyer. Sib baiklah ibu pandai pujuk kan. 

Tiada ulasan: