10 Apr 2012

TODAY HARI YANG LAMBAT

Nak dijadikan cerita..
hari ni dahlah bangun lambat, bersiap pun lambat. sudahnyer sampai opis lambat. Dah lambat bertambah lambat sebab ada kemalangan ket jambatan belakang opis aku.  Petang semalam masa balik dari opis pun kat ELITE susur keluar ke Putra Height ada kemalangan gak.. keta gerak paling laju 40/km. Boleh tido sambil drive d buatnyer... tekanan tullah. Aku lau bawak keta slow2 sangat x leh gak... lg ngantuk. last2 aku pasang radio kuat2 arr. biarlah org sebelah nak kata aku ni pekak ker, telinga problem ker, jual CD ker. janji aku senang ngan cara aku.
Yang pg td plak bila jalan semakin slow dlm hati dah berkata2 mesti ada accident kat depan. tul rupanyer.. lau x silap aku 4 biji keta. yg terlibat. ini kes cium bontot keta depan ni.. Ya Allah.. minta di jauhkan dari berlaku kpd aku sume ni. Kekadang asyik sangat dok tgk macam2 accident, takut gak. yelah aku tiap2 hari drive dr s.alam ke putrajaya. sampai aku dah naik boring pegang stereng keta tu... sudahnyer punch kad aku lewat seminit jer pun. hehehe 
masih boleh d maafkan lg kan BOS.

Tiada ulasan: