12 Apr 2012

KURSUS MPK KAT LANGKAWI

Baru tiba kat jeti Kuala Perlis setelah 8 jam bertapa dlm bas dari Putrajaya. Sementara nak tunggu feri ke seberang, lepak kat kedai bersarapan isi perut yg kosong
 Sesampai kat Hotel, awal sangat, jd sementara nak tunggu customer lain checkout, apa lg, kami pegi shopping dululah kat pekan Kuah. Aku x beli byk pun... sbb pk camner nak bw balik nanti. dengan brg2 urusetia lg tambah plak yg di borong camne nak kelek kan.
 kelas pertama. 
Oklah.. x boring sangat. kelas pun taklah formal sangat. bebas ikut keselesaan masing2.
 Petang tu, ada masa terluang skit, kami pakat 2,3 orang pergi ke Cable Car. Terasa rugi gaklah lau x pegi. Dah sampai Langkawi. alang2 tu merasa gaklah naik cablecar. tp sumpah aku cakap, lepas ni lau soh aku naik lg, mmg x mau... gayat tu. time dlm cablecar tu, aku ingat mati jer..
 Ni dah sampai kat puncak lepas naik cable car. mmg cantik permandangan.
 Kenangan kat jambatan. sampai gaklah aku ke seberang sana dgn d temani seorang kawan. At least aku merasa  berjalan atas jambatan tu..
 Sekejap jer rasa dok kat Langkawi dah nak balik. Sblm balik, snap dulu utk kenangan di Terminal Feri.Bye2 Langkawi
Perjalanan dari Kuala Perlis ke Putrajaya mengambil masa lbh kurang 8 jam gak. Banyak kenangan manis terpahat di Langkawi dan x mungkin aku lupakan dalam hidup aku. Kenangan yang x mungkin  berulang kembali. Memori sekadar memori... Thanks to all my pren yg menceriakan hari2 ku. Moga persahabatan kita kekal dunia akhirat. Amin

Tiada ulasan: