25 Mac 2014

USTAZ KAZIM PUNYA PENANGAN

sekali di ingat kembali cam lawak plak rasanyer situasi aku mlm kelmarin. Sambil aku dok lepak2 depan tv ngan anak2, tetiba aku dengar mr.hubby dok berdehem 3 kali (ehem ehem ehem). Aku yg x mengesyaki apa2 wat bodo jerlah... Ingatkan dia tersedak. Kebetulan plak memang dia tgh makan nasi masa tu.
Sekali lagi aku dengar mr.hubby berdehem. Pun sama 3 kali. Aku tenung mr.hubby jap n terus aku tersenyum n dah paham maksud dehem dia tu. Nak TEH O rupanyer. Aku plak camne boleh lupa nak wat air. Tu lah padahnyer bila fikiran jauh merentasi lautan. Barulah aku teringat. Ni penangan ceramah ustaz kazim lah. Ustaz tu kata kalau somi berdehem 3 kali (ehem ehem ehem) maksudnyer nak air. Hehehehhe. Kalau berdehem 2 kali (soh masuk tido) tp kalau berhehem sampai 4,5 kali knp yer... Anggap jeelah yg mr.hubby betul2 tersedaklah tu.

Tiada ulasan: