19 Mac 2014

JOM P PERLIS PLAK

seawal jam 4 pg aku dah bangun hari ni. janji ngan debar ambil kat rumah jam 5 pg. hari ni kena ke PERLIS plak bg urusan perasmian Jabatan MAQIS. Penat balik kursus x habis lg, kemas baju ke utara plak. janji plak ngan 2 biji keta lain kat R&R Rawang. aku yang sampai awal. so, subuh n sarapan terus lah. x pernah2 makan seawal 6 pg (melainkan bulan Ramadhan).
hari ni manjakan perut dl sbb nak jalan jauh ni. bila sume keta dah sampai,  berkonvoilah kami ke utara. benti manjakan perut lg sekali kat GURUN plak. makan tgh plak. teruskan perjalanan. sampai awal dr yg d jangkakan. so bos putuskan pegi lepak kat kampung dia dl. lepas zohor terus ke tapak perasmian tgk keadaan camne. cuaca panas giler masa mula2 sampai. selang dlm stgh jam hujan mulai turun. Alhamdulillah hujan rahmat. sekali lg memanjakan perut pergi layan laksa n cendul pulut plak. mak aiii... mahu terburai perut aku camni. kembali ke tapak perasmian.  gedebak gedebuk bos putuskan mlm ni kita p KUALA PERLIS pekena ikan bakaq. aku rasa perut aku kenyang lagi. tp dah majoriti kata on jee, aku pun on jugaklah. bila lg nak rasa duit bos ni. Mak aiii... Mmg makan giler camni. Byknyer bos order. Kompen tahun depan kena start pose. Nak buang segala airbag yg sedang n akan berkembang. Huhuhu. Mampukah aku. Balik homestay mandi ( dr pg td x mandi kikiki) pastu solat.... Tidur.

Tiada ulasan: