16 Mei 2018

BIRTHDAY HAIKAL


Maramaikan dan menggamatkan Majlis Ulang Tahun Hailkal (anak buah), maklumlah askar2 aku ni 5 orang. kalau semua pergi memang penuhlah KFC tu. Seperti yang dijanjikan pukul 8.30 malam semua berkumpul di KFC. Aku dengan askar2 aku hadirlah kecuali kapten aku. Tak balik keje lagi. Masih di opis. Takpelah. Janji dia dah tau aku ke mana hala malam ni.

Hubungan yang rapat antara kazen. Sekolah sama cuma berlainan kelas, tinggal satu lorong selang beberapa biji rumah jer dan bila cuti sekolah masing2 akan duduk rumah nenek. Pendek kata hubungan mereka sangat akrab. Dah tu umur semuanya sebaya. SELAMAT ULANG TAHUN KE 10 HAIKAL. Maklong doakan semoga Haikal dipanjangkan usia, dimurahkan rezeki, menjadi anak yang soleh, mendengar kata mama dan papa serta dipermudahkan dalam segala urusan.

Menu utama kalau dah ke KFC sah2lah ayam kan. Makan ditaja malam ni. Dapur memang tak berasaplah kat rumah.

Birthday boy dikelilingi kazen2. Nampak keseronokkan dia bila askar2 aku sampai.

Yang mak2 sambil2 makan membawanglah. 

Adam nak selpi jugak ibu. 

Bila mak2 plak yang selpi. Layankan ajer.

ibu mertua yang sporting melayan karenah anak dan menantu ajak selpi. 













Tiada ulasan: