11 Okt 2013

HUJANLAH PLAK...CAMNE NAK BALIK

adoiiii....hari ini amat memenatkan aku. dr pagi keje x habis2. key in pemeriksaan aset kat sistem SPA pun x siap2 lg. dtg lagi keje yg lain. mungkin bos aku ni yg jenis murah hati. suka bagi keje kat aku. lau tgk atas meja aku,sampai xde ruang dah. sedar x sedar masa berlalu dengan amat pantas. kejap je dah tgh. petang td plak hujan dgn agak lebat. gelap gelita kat luar opis. sekali ingat cam keje malam plak. sudahnyer aku kuar lmbat sikit. selalunyer menjerit jee mesin punch card, laju je balik. hari aku kuar stgh jam lewat. tunggu hujan agak reda. en.somi tepon soh balik lmbt sikit pun xpe. risau aku bw keta dlm hujan lebat kot. sayang gak dia kat aku. hujan.dah agak reda aku cabut balik. mak aii..!!! jem plak. rupanyer ada xcden. camtulah lau hidup kat KL ni. lau jem tu,  salah 1 sebab ialah eksiden lah. sudahnye sejam perjalanan aku balik rumah hr ni.

Tiada ulasan: