27 Apr 2013

MIRUL LELAH LG

eeemmmmm..camne aku citer yer.smlm 26.4.13 (jumaat) dlm kul 2 ptg  emak tepon dr rumah bgtau yg mirul lelah agak teruk. mak soh aku balik rumah.aku pun bila mak dah tepon kelam kabutlah jdnyer. terus kemas barang terus balik. x smpat nak kasitau BOSS. i'm sorry yer boss. dengan PC x shut down. huhuhu nasiblah. 2 hari cuti tu ( sabtu n ahad). sampai rumah terus bwk mirul ke klinik n seperti yg d jangka terus sedut gas. sekali sedut x ok,sedut lg kali ke2. masih ada bunyi lg kat paru2 mirul.doc tya nak bwk spital atau nak inject ubat. lau ikut pilihan aku mmglah nak inject jer. lau p spital sah2 kena ambil darahlah itulah inilah. mcm2lah. sume ni pengalaman masa danish dulu. mirul plak x nak inject. nak paksa kang takut lain plak jadinyer.dahlah doc tu tgh pregnant. buat ke mirul ter-karate doc tu, x ke jd kes lain plak.
balik rumah bersama ubat2. yg pasti mirul kena habiskan antibiotik tu. aku belikan roti sbb 1 benda pun masih x masuk perut mirul. sian plak kan. alhamdulillah makan jgk dia. adalah tenaga sikit.bagi makan ubat n mirul berehat jerlah.

Tiada ulasan: