5 Okt 2012

AKU BENCI DIA

berlaku 2,3 hari lepas. pagi2 aku datang opis seperti bese.  aku relaks jap kat workstation aku. aku dah dengar bising2 kat belakang. hati dah rasa x sedap. rupa2nya tul tekaan aku....seperti biasa aku jalankan rutin harianku. semasa aku buat keje aku, aku tersentap dengan apa yang meka ckp. umpamanya apa yg berlaku salah aku.. aku diam jer... ha tak, hu pun tak. hati aku dah sebak sebenarnya.. dahlah x sarapan lg ni. siap aku jalankan tugas aku, lps aku dengar apa meka ckp, aku blah tanpa cakap sepatah pun.. memang saat tu aku x leh nak kuarkan kata2 dah. lau aku ckp conpem piching lari. lokasi tuju aku skrg toilet.. alamak... bos plak ada kat laluan aku. ahhhhh! lantaklah. aku tunduk jer. x tgk bos pun (bukan x hormat bos). x taulah dia pasan atau tak mata aku yg dah merah ni. takungan mata aku tinggal nak banjirkan pipi jer dah ni. memang aku tak jangka aku d persalahkan. cam meka x paham2 lg.. selama ni aku buat baik (bukan ngungkit). tp, entahlah. x tau nak ckp camne lg.sampai toilet laju jer air mata ni turun.. aku biarkan jer. nangis puas2.. sampailah aku reda. nasib baik kat toilet xde org... bila hati dah sejuk baru aku masuk balik n dok diam2 kat tmpat aku. memang automatik hilang mood aku pagi tu...huhuhu..

Tiada ulasan: