12 Ogo 2010

TERLALU EMOSI

entah kenapa
selepas pantang ni aku menjadi terlalu sensitif. pantang salah sikit aku cepat benar melenting... semua orang dalam rumah ni aku nak marah jer. Mungkinkah kerana tekanan dengan kehadiran baby baru (bukannya tak dapat menerima baby tu). Yelah.. semuanya aku nak buat. Jaga baby aku, kalau anak yang besar2 buat hal aku nak kena nengok gak. Mana lagi dengan kerja2 rumah yang sedia ada. Sedikit sebanyak aku jadi tension. Aku jadi lebih serius.. susahlah nak tengok aku bergelak ketawa.. Cakap pun yang mana penting2 jer.Kalau malam pun lepas jer kul 10 aku angkut baby, bawa masuk bilik tido.. Bagi aku maleh nak pikit benda2 lain... tension.Tak taulah perangai aku sampai bila baru berubah. Yang aku tau laki aku perasan ngan sikap aku ni... Biarlah..

Tiada ulasan: